Minden, ami divat és minden, ami jog.

Divatjog Blog

Az első

2013. június 06. - Dr. Kovács Gertrúd

Sok szeretettel üdvözlöm mindazokat, akiket érdekel a divat és a hozzá kapcsolódó jogi háttér. 

A Szegedi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karán vagyok joghallgató, ezévben végeztem el a szegedi Összehasonlító Jogi Intézet amerikai szakértői képzését, így találkoztam először a divatjoggal. A blogolás ötlete pedig a rengeteg, ugyanezen tárggyal foglalkozó külföldi blog miatt ütött szeget a fejembe, hiszen Magyarországon nemhogy blog nem foglalkozik ezzel a tematikával, de a hétköznapokban sem ismert a kifejezés: divatjog. 

A divatjog nem csak a dizájn védelmét, tehát a szellemi alkotások jogát foglalja magában; polgári jogi, munkajogi, nemzetközi jogi vonásokkal - bőven - büszkélkedhet. Magyarországon a divatjog kollokációnak nincs nagy múltja, mint arra már utaltam, ezért célom, hogy e bloggal közelebb hozzam az emberekhez, mind a szakmabeliekhez, mind a laikusokhoz, az e kifejezés mögött álló jogi hátteret és ügyeket, jogeseteket. 

A bejegyzés trackback címe:

https://divatjog.blog.hu/api/trackback/id/tr325346656

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.06.06. 12:00:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása