Minden, ami divat és minden, ami jog.

A szakma legjelentősebb díja: Brit Divat Díjátadó - 2. rész

2017. december 07. - Sörös Bernadett

Idén is megrendezésre került a divatszakma egyik legjelentősebb eseménye, a Brit Divat Díjátadó. Cikksorozatunk első részében már írtunk a díjazottakról, az ikonok bemutatásának egy része azonban még hátra van. Elevenítsük fel, hogy a Brit Divattanács az idén az alábbi kategóriákban kiknek ítélte…

Tovább

Takács Judit textiltervező hosszabb szünet után új kollekcióval jelentkezik

A híres magyar designer, aki főként bőr kiegészítők, cipők, táskák, övek készítésével foglalkozik a tervezési fázistól egészen a kivitelezésig, hosszabb szünet után új, Divided nevű kollekcióval jelentkezik. A kollekcióra a geometrikus és organikus formaalkotás finom egyensúlya jellemző. A város és…

Tovább

Barbie mint példakép

Az elmúlt évtizedben rengeteg kritika érte a Barbie márkát mondván, hogy a szőke hajú, aránytalanul vékony testű, sminkelt baba lehet az egyik oka annak a kialakult hamis képnek, amelyet a társadalom támaszt a nőkkel szemben. Barbie baba 1959-es bevezetése óta minden évben az aktuális trendeknek és…

Tovább

Donald Trump politikájának befolyása a divatiparra

Donald Trump nemrég bejelentette, hogy az Egyesült Államok kilép a klímaváltozás elleni globális összefogást jelentő megállapodásból. A Párizsi Klímaegyezményt 2015-ben hosszas tanácskozás után 195 ország írta alá, amely 2020-tól lép hatályba és fő célja, hogy a globális felmelegedést 2 °C alatt…

Tovább

Utazz velünk az ABODI bolygóra!

Szerelem, szenvedély, szellem, egyediség, látásmód, kézművesség, hit, hagyomány és innováció - Az Arany Szárnyú TWIN UNISUS *  hatására - ezek vagyunk mi! Abodi Dóra * A márka szimbóluma a Twin Unisus, egy szárnyas egyszarvú, amely a kollekciókban többféle alakzatban és mintázatban is…

Tovább

A világmárkák 2017-es újdonságai - ezúttal nem a kifutókról

A tartalommarketing –  kontent marketing - egyre nagyobb teret hódít nem csak a divatmárkák, hanem szinte az összes világmárka reklámstratégiájában. A tartalommarketing jelentését számos módon lehet definiálni, ez leginkább attól függ, hogy mi a fő célja, kontextusa, vagyis milyen szerepet tölt be…

Tovább