Minden, ami divat és minden, ami jog.

Divatjog Blog

A világmárkák 2017-es újdonságai - ezúttal nem a kifutókról

2017. április 23. - Sörös Bernadett

A tartalommarketing –  kontent marketing - egyre nagyobb teret hódít nem csak a divatmárkák, hanem szinte az összes világmárka reklámstratégiájában. A tartalommarketing jelentését számos módon lehet definiálni, ez leginkább attól függ, hogy mi a fő célja, kontextusa, vagyis milyen szerepet tölt be…

Tovább

A Puma többfrontos támadása a hírhedt Forever 21 ellen

A Forever 21 ismét bíróság elé lett citálva, egy híres sportmárka, ezúttal a Puma keresetlevelei által. Az amerikai fast fashion brandről már tudjuk, hogy előszeretettel merít inspirációt a nagy márkák kollekcióiból, ezúttal Rihanna és Puma kollaborációjából született Fenty lábbeliket koppintotta le…

Tovább
süti beállítások módosítása