Selena Gomez, a jelenleg legtöbb Instagram-követővel büszkélkedő énekes és színésznő 10 millió dollár értékben kötött szerződést a Coach divatházzal, számol be róla több külföldi sajtóorgánum. Selena Gomez e blogbejegyzés írásának pillanatában 104 millió követővel rendelkezik, így ha legalább minden követője egy dollár értékben venne ezután bármit a Coach-tól, már megérte az üzlet. Annyit már biztosan lehet tudni, hogy Selena Gomez egy saját vonalat kaphat a divatháznál, azaz: akár "tollbamondja" a szakképzett tervezőknek elképzeléseit, akik ezeket papírra vetik, vagy saját maga ragadja meg a kellékeket és skicceli fel a ruhaterveket. Az értesülések szerint az már bizonyos, hogy tornacipők szerepelni fognak a kollekcióban.
Selena Gomez az ausztrál Vogue hasábjain
forrás: Pinterest
A Coach márkáról tudni érdemes: 1941-ben alapították, New York-i székhelyű luxusmárka. Családi vállalkozásként kezdték az alapítók, bőr árukat és kiegészítőket készítettek, mely területen úttörők voltak New York Cityben. Mára már nők és férfiak számára egyaránt gyártanak kiegészítőket, a világ egyik vezető divatcégévé nőtte ki magát: termékeik elérhetőek 5 kontinensen, több, mint 1000 közvetlenül az irányításuk alá tartozó boltjuk van világszerte és az általuk készített darabokat ezen kívül más üzletekben is meg lehet vásárolni. Jelenlegi kreatív igazgatója Stuart Vevers, aki karrierjét a Calvin Klein-nél kezdte, de megfordult a Givenchy, Louis Vuitton és a Bottega Veneta házak táján is.
Coach, New York
forrás: coach.com